semestern är slut

nu är semestern slut ja..  eller igår. då jobbade jag, inte idag och inte i morgon men torsdag och fredag.. sen nästa vecka och vecka 43 och 44. resten av tiden vet jag inte..

tandläkaren skulle jag gått till på torsdag men har inte råd pga knät som kostar multum för min tunna plånbok.. så jag fick en tid 29 augusti kl 10.00..  men då kan jag inte heller gå för jag har inte hunnit få nån lön än då heller..   gaaaahahahahaaa..  elektronik och kroppsdelar ska bara fungera och aldrig krångla. väck mig när det är ett faktum..

igår jobbade jag som sagt, mellan ett och halv sex skulle det vara men blev bara till fem.. efter det åkte jag hem till jennie.. emn blev att jag hängde med moggan för jennie begav sig till malin.. det blev mest flum, fixade lite födelsedagspresent och så sen blev det Q8 och efter det spionage och olagaövningskörning..

helgen var ganska nice, sigges och grejer, haltade runt som en annan jag vet inte vad.. nice med typ släktträff där med..  haha jag mamma kent markus marita gösta och anna..  (tror inte det var nån mer ).. 

nåväl. ajöss


Kommentarer
Postat av: Mois

ja du loppan det var jui nte igår du skrev direkt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback