dålig dag?

dålig dag? dålig vecka? dåligt allt.

hur ska man göra för att hinna med allt?
själv hinner jag aldrig med det jag ska, hur kan jag då förvänta mig att andra ska göra det? skulle mitt liv bli bättre om jag får fira jul i brotorpet? skulle jag hinna med mer då?

jag vet inte. vill ju att det ska vara så enkelt att den 17 december blir brotorpet bebott, jag slipper må dåligt, tänka på alla andra hela tiden är det jobbigaste som finns när man inte mår bra själv.

och hur kul kan man ha i dublin om huset inte är klart? bara tänka på det hela tiden, må skit över allt.

fan ja vill ju vara må bra. vara glad även för saker åt mig själv. inte bara en kort glädje över andras "framgångar".

VÄCK MIG NÄR LIVET ÄR VÄRT ATT LEVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback