semestertider

semestern än så länge!!

7/7 åker hem till malinen min. vi förfestar en skvätt, sen kommer marieovic och joinar oss. fröken Runebert kommer och hämtar oss tillsammans med sin hund simpson. grenadin på alla mina kläder som vanligt..
på sigges försvinner malin med en viss herre, jag och marieovic flyter runt och kollar läget. efter stägning hämtar runebertarn oss och kör hem oss till burseryd resp. långhult.

8/7 vaknade en smula sent. begav oss till marieovic och hämtade henne för att ta oss ner till vår lilla horstuga i Påbo.. johan kom dit och hälsade på en skvätt, blev lite upphånglad i visningssyfte av ett styck dyngad marie. jag sov i den underbara hängmattesängen, (inte ont i ryggen alls..)

10/7 jag och malin åker till  jönköping och hittar på lite sattyg.. och beställer en computer till mich!!

14/7 Sigges med gilleberg och jennie, förfest hos kenny.. innehöll det mesta, både förnedringar och en lång disskution om BRÖST!. inte så intressant som den kan tyckas. en viss magnusson körde oss dit. väl där hittade jag marieovic och senare roger. som var där med kents kompis och mina gamla klasskompisars mammor. nice. eller jag vet inte.. hängde med dem hela kvällen typ.. runt ett snåret skulle jennie och malin hem. jag gav dem glatt nyckeln utan att för ett ögonblick tänka på hur jag skulle ta mig hem.. det ordnade sig i alla fall tillsist så att jag fick skjuts till anderstorp och gick hem till pappsen för att sova. precis innan jag nådde tomtgränsen blev jag attakerad av pappas älskade kinesgranne som på asiatiska försökte få mig att hålla ordning på min bror typ. det är inte lätt att översätta kinesiska till svenska på fyllan må jag lova. när jag sedan efter många om och men kom in  hade min käre bror lite efterfest. massa men har jag från det (...)

15/7 "vaknade" med rejäl skallebank och mådde med råge som jag förtjänade. runt tre tiden klarade jag iaf av att ta mig en dusch, efter den fick jag ta på mig lite kläder jag lånat av pappsen (som var i kroatien). jag piggnade till en skvätt efter duschen och gjorde sedan lite mat till mig markus och oscar.. efter det kom johanna och jennie och hämtade mig så jag äntligen kunde komma hem.. när jag efter många om och men ryckt upp mig åkte jag ut till burseryd och hämtade malin och marie, vi begav oss då till vårt kära Påbo. i påbo blev vissa halvt om halvt våldtagna och NÅGON misshandlade nästan mr G*****é..

16/7 begav jag mig till jönköping för att hämta helvetesmaskinen.. på kvällen kom karikan och hälsade på en lite stund..

17/7 tog jag mitt pick och pack till the big city KÅLLERSTAD!!!  där spenderade jag kvällen och natten. för att sedan den

18/7 åka med mor och kent till Kiviksmarknad, andra medföljande var Siv, Maritha, Gösta, Caroline och Robban. det var en riktigt trevlig utflykt..  korvförsäljaren sålde bl.a TJEJKORV: 25 cm lång utan böj..  det var på plats väldanst skojigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback