midnight cruise

Igår var en inte allt för rolig dag..  satt hemma mesta tiden och degade..  körde malin till sm-stenar en skvätt..

kvällen var ganska tråkig med.. kollade CSI men jag visste typ hur lösningen var efter halva programmet.. inte så skoj.. fast duktigt av mig..

vi halv två kände jag mig lite hungrig så jag tog mig en tallrik grisgrynsgröt.. då ringde morten och frågade om inte jag kunde köra dem till värnamo så de kunde äta.. vva fan, varför inte tänkte jag och begav mig till anderstorpför at hämta morten, lina, gurra och marcus. färden begav sig först till närmsta tankomat.. sen tillvärnamo för att äta hos "morsan".. ganska skoj att vi fick mos men inte som stod innan i kön.. bara för hon visste att morten och de ville ha det.., 
när det var färdigätit kördes marcus och gurra hem till marcus i gnosjö och morten och lina skulle till fidde och hämta mortens bil.. efter det åkte jag då var klockan runt fyra typ. när jag smugit in gick och la mig för att läsa en stund (en timma blev det visst)..

en ganska trevlig dag tillslut.. eller natt, kanske morgon, vet inte riktigt vilken den korrekta benämningen är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback