pissigt

sjuk! gud vad glad man blir då.. har mått skit i typ tre dar nu, inte roligt alls..  måste ta mig för att gör något,, ut och jaga lite svamp kanske.. eller blåbär.. kanske kan rädda några vinbär hemma, på tomten..

kollar på so you think tou can dance, har redan sett detta avsnittet, men missade slutet då..

igår bakade jag muffins, men glömde dem som vanligt i ugnen.. så det var ju bara att slänga dem.. har funderat på att införskaffa mig en dvd kanske.. jennie tar ju med sig sin när vi separerar. snyft, haha.. behöver också en mikro och kanske en kaffebryggare. soffbord och soffa kan ju vara bra med. annars kan jag nog ta det mesta härifrån..
hoppas att lägenheten jag ska kolla på på måndag är nice och att jag får den.. annars får jag la fjäska för pappsen.. kan ju ta malins gamla en månad iaf.. haha försöker köpa lite tid typ..

snart får jag nog ta tag i mitt liv, börjar ju jobba på måndag med, första veckan blir nog en mjukstart, men sen. heltid plus fram tidd skolan börjar. kan bli lite jobbigt. tur att jag inte har en arbetskollega som är rädd för att jobba iaf..

nej, nu ska jag rycka upp mig lite.. ut och plocka nåt och sola lite med förhoppningsvis..

auf wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback