jag har blivit mamma..

jopp mamma har jag blivit.. och även mormor ganska kvickt..  Starshine mr Baggins är namnet på denna lilla varelse.. en jinsei tamagotchi version4.. Jennie har också en, Dimple Chubb Baggins, det är han som är pappa till barnen.. det blev tvillingar så vi fick varsin. (det som kallas delad vårdnad)..

mr Baggins som ju då råkade bli en tjej (Baggie) är så in i helvete smart men elak som få och är typ nollställd när det gäller mode. Chubb däremot är lite mera mittemellan, lika smart som snäll och modemedveten.

barnen som nu är typ tre timmar gamla heter: Nienna Oronar och Myrtle Brandybuck of Buckland.. Nienna bor hos Jennie och Chubb. Myrtle bor hos mig och Baggie.

mamma blev inte jätte glad över att bli kallad gammelmormor men erbjöd sig att vara barnvakt någon gång. dagtid är det inga problem för mig att hitta någon som kan ta hand om dem, de slåss nästan om att få vara det.. det gör de inte på jennies jobb. (konstigt).. i helgen fick emil rycka ut och vara barnvakt åt chubb. vet inte om han uppskattade det men han hade inget val. baggie däremot var med ute och festade men hon sov en hel del..

om någon kan tänka sig att rycka in som kontaktfamilj någon gång då och då är det bara att höra av sig.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback