som det kan gå

Ja, precis.. vilken osis, som det kan gå, rackans också, ojdå.. 
mina underbara uttryck som ALLTID hamnar på fel ställen.. på lördagar iaf


josse: Jennie! Sami äter upp vår frukost!
kille: jag har frukost hemma hos mig
Josse: då kan ju du komma hit med den i morgon då.


yesyes..  poppis jag var..   hmm..  ganska nice att inte vara bakis iaf. som vissa andra (host  jennie  host)

men jaha vad händer till helgen då??  14/10..  moster fyller år..  mamma, snälla gulliga älsklingsmamman, kan inte ni åka dit och gratulera henne typ sådär hela helgen, jag lovar att vara hundvakt..  det ville hon inte.. speciellt inte efter hon sett korten på jennies badrum.. men mne.. vi får fixax nåt..  adjö adjö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback