minsann ja.. så kan det gå

i helgen var det dags för fest..
josefin och jennie åkte ut till mossebo bygdegård klockan tio på lördagsmorgonen, vi var där och fixade en del, sjöng lite kareoke och råkade bränna sönedr en stekpanna (jag tar på mig det).
runt sju började några trilla in. MORTEN som var utklädd til hulken,lina djävul och SANNA häxa.. en stund efter det kom lennie som var tråk, ted cowboy och MALIN vampyr. vi började drickandet lite granna, framför allt jag och lennie som ganska snart hade surplat i oss all  bål. ajajaj så det kan gå..
EMILIA och hennes kompisar dök upp, det gjode också MOA, DENNIS och tom. sedan kom en del som jag inte kände igen alls trors att de var från anderstorp. hansson och nygren var naturligtvis också där.. tobbe hade varit där en stund men honom hade jag missat. Denise och anton missade jag med.
denise som var där för att hämta malin och ted gjorde det och sedan åkte de hem, tyvärr var det halare än beräknat i en kurva så ALK fick för sig att göra lite cirkuskonster. alla klarade sig utan allvarliga skador men malin och densie har ont överallt, och ted har ett blåmärke på tungan.
när vi som var kvar fått reda på det började en massa skitsnack om att denise som körde skulle ha druckit och sådant innan de åkte. det hade hon INTE kan jag säga. idioter som säger sånt, hon mår dåligt nog över det som hände iaf..

jag och jennie och lennie gick och la oss när alla åkt hem. dagen efter städade vi.. NÅGON hade glittrat ner typ överallt så Lennie surade över det hela dan för han hade glitter i ögonbrynen.

när vi städat klart körde lennie hem mig och jennie till parkgatan där vi sov en skvätt och senare åt fuskrotmos med kyckling. efter det begav jag mig hem för att duscha och bli av med allt glitter som fastnat ÖVERALLT!  det gick sådär men jag orkade inte bry mig..

det var ett tag sedan jag skrev här, jag ska försöka bättra mig..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback