tack

Idag har jag gjort något som jag velat göra för längesen men inte vågat. Efteråt kändes det förjävligt och senare efter viss update känns det ännu värre.. 

Att jag efter gårdagens idiotidé, att bleka håret, ser ut som en blandning mellan en kyckling och en baltisk hora höjer inte humöret.. Jag kommer i vart fall inte följa rekomendationen att inte färga det igen på två veckor..  Pappa ska inte få det nöjet att kalla mig guldlock i fjorton dar..

Denna veckan ser ändå ut att bli ganska bra, trots den dåliga början.. jag ska träffa både Fia och Ida och sen ska jag ner till Halmstad och lära tjejerna campa ordentligt. efter det blir det favoriten WINNERBÄCK med Erikan min.

det bästa än så länge på veckan är att JAG HAR FÅTT EN BIL, en halv iaf.. ska bara få tag i lite pengar så jag kan köpa ut broren..  det får la bli Tyskland då, eller vad säger du Malin?

jaja nu ska jag sova. och läsa ut min urtåkiga bok..


Kommentarer
Postat av: anna

josefin, har du gjort ditt hår gult?

2006-07-19 @ 09:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback